Gdzie są te statki?
Zakodowana mapa.
Kubeczkowa gra.
Świąteczne kodowanie.
Jesienne kody QR
Kodowanie z Minecraftem.
KLASA II
Dekodujemy motyla i domek
Gramy w statki
Wielkanocne kodowanie
Kwiaty - symetria
Kodujemy żółwia
Świąteczne kodowanie
Odkodowujemy Mikołaja
A tu skarpeta świętego Mikołaja według instrukcji podanej przez Zuzię.
Jeszcze trochę kodowania, tym razem na papierze i komputerze.
KLASA 1
Jesteśmy mistrzami kodowania :)
Programujemy roboty- Dascha i Dota.
Tworzymy grę "Kto pierwszy do mety?"
Zakodowane liczby.
Poznajemy nową aplikację - Run Marco.
Programujemy kubeczki.
Układamy sudoku obrazkowe i liczbowe.
Odkodowujemy bałwanka i tworzymy symetrię.
Układamy program i zbieramy obrazki.
Budujemy zamek zakodowany w wierszu.
Kolejne spotkanie na lekcji programowania. Układaliśmy nowe programy na macie i poznaliśmy aplikację Scratch junior.
Zajęcia projektowe rozpoczęliśmy od zabawy na macie edukacyjnej na której układaliśmy labirynty, po których poruszaliśmy się jak roboty, zaprogramowane przez inne dzieci.
Poznaliśmy również aplikacje internetowe do programowania.
Projekt edukacyjny " Zaprogramuj Przyszłość"- zajęcia zaczynamy 8 stycznia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz